Translate


pondělí 6. srpna 2012

Seung-chan's Diary: Seung-chan of Beijing

Tady v Pekingu. Měli jsme výbuch na našem posledním koncertě v Číně! Děkuji, že usilovně pracuje s námi, Čína!

    Je to tady! Pomsta s TOP-kun! Výsledkem je, no, nakonec, je to Seungri(ho) vítězství.

 
Mimochodem, pěkná práce, TOP-kun! Kromě TOP-kun, vypadá to, že další 3 členové se vydali někam na dovolenou. Jejich kůže je opálená. Vůdcova barva nosu je opravdu červená ..! Stejně jako u soba! By to bylo skvělé, kdybych šel s nimi T-T

Dnes, chci něco říct všem našim fanouškům.
Včera taky, hodně fanoušků na letiště přišlo nás přivítat. Asi 4000 lidí přišlo. Za to,  jsem opravdu šťastný a děkuji. Nicméně, bohužel, bylo oznámení z Čínské vlády, že pokud došlo k nehodě, nebudeme moci dělat náš živý koncert.
Chtěl jsem se setkat s vámi všemi .. Chtěl jsem pozdravit vás všechny, s úsměvem, ale musí se myslet na vaši bezpečnost, což je důležité, musel jsem použít zadní dveře. Takže Vás prosíme o pochopení. Můj pocit [z chci se setkat s tebou] je stejný jako ten váš!
Mám také další oznámení! Počínaje 6. srpna, bude Seung-chan's diary přístupný z smart phone*! Prosím, podívejte se na to! Dobrou noc (^ - ^) /
* K dispozici pouze v Japonsku
Zdroj:

Žádné komentáře:

Okomentovat